KURTKULAĞI ORHAN EKİNCİ PRIMARY SCHOOL
MÜFREDAT ENTEGRASYONU (CURRICULUM INTEGRATION)

 

Bekir Latif EREN 2/A Sınıf Öğretmeni

2 / A Classroom Teacher

 

Natural Beauty Of Our City(Şehrimizin Doğal Güzellikleri)

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.

Students are encouraged to talk about people they know, places they know and events they have experienced.

 

Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb. izleyebilme

Listening to speeches appropriate to their level, event, film etc. being able to watch

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

 

History Of Our City(Şehrimizin Tarihi)

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.

Students are encouraged to talk about people they know, places they know and events they have experienced.

Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb. izleyebilme

Listening to speeches appropriate to their level, event, film etc. being able to watch

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

 

Türk kültürüne ait mimari elemanları açıklar.

Explain the architectural elements of Turkish culture.

Diğer kültürlere ait mimari elemanları açıklar.

Explain the architectural elements belonging to other cultures.

 

Local Clothing( Yöresel Kıyafetler)

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

 

Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.

Students are encouraged to talk about people they know, places they know and events they have experienced.

 

Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb. izleyebilme

Listening to speeches appropriate to their level, event, film etc. being able to watch

 

Şarkı söylemeye istekli olur.

Be willing to sing.

 

Çevresinde kullanılan çalgıları tanır.

Recognizes the instruments used around him.

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

 

 

Introduction Of Local Dishes(Yöresel Yemeklerin Tanıtımı)

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb. izleyebilme

Listening to speeches appropriate to their level, event, film etc. being able to watch

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

 

 

I'm Learning How To Cook(Yemek Yapmayı Öğreniyorum)

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

 

Öğrenciler konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.

Students are encouraged to use body language effectively in their speech.

Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb. izleyebilme

Listening to speeches appropriate to their level, event, film etc. being able to watch

 

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

 

 

The Story Of The Meal(Yöresel Yemeğin Hikayesi)

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

 

Öğrenciler konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.

Students are encouraged to use body language effectively in their speech.

 

Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb. izleyebilme

Listening to speeches appropriate to their level, event, film etc. being able to watch

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

 

 

 

Handicrafts Posters(El Sanatları Posterleri)

Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder.

Realizes symmetrical shapes around.

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

Sanat eserlerindeki farklı kültürlere ait motifleri inceler.

Examines the motifs of different cultures in works of art.

Geleneksel Türk sanatlarından örnekler verir.

Gives examples of traditional Turkish arts.

 

Handicrafts Of Our City (Şehrimizin El Sanatları)

Öğrenciler konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.

Students are encouraged to use body language effectively in their speech.

 

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

 

Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder.

Realizes symmetrical shapes around

 

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

Sanat eserlerindeki farklı kültürlere ait motifleri inceler.

Examines the motifs of different cultures in works of art.

Geleneksel Türk sanatlarından örnekler verir.

Gives examples of traditional Turkish arts.

 

 

Handcrafts Jisawplanet Game( El Sanatları Jigsawplanet Oyunu)

Bulmacalar yaparak araştırma ve düşünme alışkanlığı kazanabilme.

To gain the habit of research and thinking by making puzzles.

 

Teknolojik araç ve gereçlerin güvenli kullanımı konusunda duyarlı olun.

Be sensitive to the safe use of technological tools and equipment.

 

Wordwall Game(Wordwall Oyunu)

Dostça oynama ve yarışma yapabilme.

The ability to play and compete friendly.

 

Teknolojik araç ve gereçlerin güvenli kullanımı konusunda duyarlı olun.

Be sensitive to the safe use of technological tools and equipment.

 

Traditions and Customs (Gelenek ve Görenekler)

Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.

It is ensured that the events are told in order of occurrence.

Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.

Students are encouraged to talk about people they know, places they know and events they have experienced.

 

Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb. izleyebilme

Listening to speeches appropriate to their level, event, film etc. being able to watch

 

Çevresinde kullanılan çalgıları tanır.

Recognizes the instruments used around him.

 

Farklı türlerdeki müzikleri dinleyerek müzik beğeni ve kültürünü geliştirir.

By listening to different types of music, it develops music taste and culture.

 

Ulusal günlerin ve bayramların önemini anlar.

Understands the importance of national days and holidays.

 

Dini gün ve bayramların önemini kavrar.

Understands the importance of religious days and holidays.

Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.

He/She researches the cultural heritage items in her close environment.

 

Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.

It respects the life styles and habits of people in different cultures living in our country.

 

Görsel sanat çalışmasında ön ve arka planı kullanır.

Uses foreground and background in visual art work.

Kültürümüze ait basit ritimli dans adımlarını yapar.

He-She  makes simple rhythm dance steps belonging to our culture.

 

 

Our Collaborative Work on Children's Day/Çocuk Bayramı İşbirlikli Çalışmamız

Öğrencilere kısa şiir okuma, ezberleme çalışmaları zorlamamak kaydıyla yaptırılır.

Students are made to read and memorize short poems, provided that they do not force them.

 

Öğrenciler konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.

Students are encouraged to use body language effectively in their speech.

Belirli gün ve haftalarla ilgili müzik etkinliklerine katılır.

Participates in music events related to certain days and weeks.

 

Farklı türlerdeki müzikleri dinleyerek müzik beğeni ve kültürünü geliştirir.

By listening to different types of music, it develops music taste and culture.

 

Ulusal günlerin ve bayramların önemini anlar.

Understands the importance of national days and holidays.

 

 

 

eTwinning Day Collabrative Work

Öğrenciler yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri için teşvik edilir.

 

Students are encouraged to read what they have written in class and display them on the school or classroom board.

 

 

Boya,kes,yapıştır; el becerisini geliştirme çalışmaları yapar.

Paint, cut, paste; does exercises to improve hand skills.

 

Belirli gün ve haftalarla ilgili müzik etkinliklerine katılır.

Participates in music events related to certain days and weeks.

 

Ulusal günlerin ve bayramların önemini anlar.

Understands the importance of national days and holidays.

 

Görsel sanat çalışmasında ön ve arka planı kullanır.

Uses foreground and background in visual art work.

Görsel sanat çalışmasını oluştururken sanat elemanlarını kullanır.

Uses art elements while creating visual art work.

 


On The Maya Culture Tour(Maya Kültür Turunda)

Çevresinde kullanılan çalgıları tanır.

Recognizes the instruments used around him.

 

Zaman ölçü birimleri arasındaki ilişkiyi açıklar.

Describes the relationship between time measurement units.

 

Our Poster Work

Serbest konulu boyama çalışması yapar.

Makes free theme painting.

 

Boya,kes,yapıştır; el becerisini geliştirme çalışmaları yapar.

Paint, cut, paste; does exercises to improve hand skills.

 

Görsel sanat çalışmasında ön ve arka planı kullanır.

Uses foreground and background in visual art work.

Görsel sanat çalışmasını oluştururken sanat elemanlarını kullanır.

Uses art elements while creating visual art work.

Sanat eserlerindeki farklı kültürlere ait motifleri inceler.

Examines the motifs of different cultures in works of art.

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar