KURTKULAĞI ORHAN EKİNCİ PRIMARY SCHOOLMÜFREDAT ENTEGRASYONU (CURRICULUM INTEGRATION)
Bekir
Latif EREN 2/A Sınıf Öğretmeni
2
/ A Classroom Teacher
Natural Beauty Of
Our City(Şehrimizin Doğal Güzellikleri)
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve
yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.
Students are encouraged to talk about people they know,
places they know and events they have experienced.
Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film
vb. izleyebilme
Listening to speeches appropriate to their level, event,
film etc. being able to watch
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
History Of Our
City(Şehrimizin Tarihi)
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve
yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.
Students are encouraged to talk about people they know,
places they know and events they have experienced.
Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film
vb. izleyebilme
Listening to speeches appropriate to their level, event,
film etc. being able to watch
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
Türk kültürüne ait mimari elemanları açıklar.
Explain the architectural elements of Turkish culture.
Diğer kültürlere ait mimari elemanları açıklar.
Explain the architectural elements belonging to other
cultures.
Local
Clothing( Yöresel Kıyafetler)
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve
yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.
Students are encouraged to talk about people they know,
places they know and events they have experienced.
Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film
vb. izleyebilme
Listening to speeches appropriate to their level, event,
film etc. being able to watch
Şarkı söylemeye istekli olur.
Be willing to sing.
Çevresinde
kullanılan çalgıları tanır.
Recognizes the instruments used around him.
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
Introduction
Of Local Dishes(Yöresel Yemeklerin Tanıtımı)
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film
vb. izleyebilme
Listening to speeches appropriate to their level, event,
film etc. being able to watch
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
I'm
Learning How To Cook(Yemek Yapmayı Öğreniyorum)
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Öğrenciler
konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.
Students are encouraged to use body language effectively in
their speech.
Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film vb.
izleyebilme
Listening to speeches appropriate to their level, event,
film etc. being able to watch
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
The
Story Of The Meal(Yöresel Yemeğin Hikayesi)
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Öğrenciler
konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.
Students are encouraged to use body language effectively in
their speech.
Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film
vb. izleyebilme
Listening to speeches appropriate to their level, event,
film etc. being able to watch
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
Handicrafts
Posters(El Sanatları Posterleri)
Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder.
Realizes symmetrical shapes around.
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
Sanat eserlerindeki farklı kültürlere ait motifleri inceler.
Examines the motifs of different cultures in works of art.
Geleneksel Türk sanatlarından örnekler verir.
Gives examples of traditional Turkish arts.
Handicrafts
Of Our City (Şehrimizin El Sanatları)
Öğrenciler
konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.
Students are encouraged to use body language effectively in
their speech.
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Çevresindeki simetrik şekilleri fark eder.
Realizes symmetrical shapes around
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
Sanat eserlerindeki farklı kültürlere ait motifleri inceler.
Examines the motifs of different cultures in works of art.
Geleneksel Türk sanatlarından örnekler verir.
Gives examples of traditional Turkish arts.
Handcrafts
Jisawplanet Game( El Sanatları Jigsawplanet Oyunu)
Bulmacalar yaparak
araştırma ve düşünme alışkanlığı kazanabilme.
To
gain the habit of research and thinking by making puzzles.
Teknolojik
araç ve gereçlerin güvenli kullanımı konusunda duyarlı olun.
Be
sensitive to the safe use of technological tools and equipment.
Wordwall
Game(Wordwall Oyunu)
Dostça
oynama ve yarışma yapabilme.
The
ability to play and compete friendly.
Teknolojik
araç ve gereçlerin güvenli kullanımı konusunda duyarlı olun.
Be
sensitive to the safe use of technological tools and equipment.
Traditions
and Customs (Gelenek ve Görenekler)
Olayların oluş sırasına göre anlatılması sağlanır.
It is ensured that the events are told in order of
occurrence.
Öğrencilerin tanıdıkları kişiler, bildikleri yerler ve
yaşadıkları olaylar hakkında konuşmalar yapmaları sağlanır.
Students are encouraged to talk about people they know,
places they know and events they have experienced.
Düzeylerine uygun konuşmaları dinleme, olay, film
vb. izleyebilme
Listening to speeches appropriate to their level, event,
film etc. being able to watch
Çevresinde
kullanılan çalgıları tanır.
Recognizes the instruments used around him.
Farklı
türlerdeki müzikleri dinleyerek müzik beğeni ve kültürünü geliştirir.
By listening to different types of music, it develops music
taste and culture.
Ulusal günlerin ve bayramların önemini anlar.
Understands the importance of national days and holidays.
Dini gün ve bayramların önemini kavrar.
Understands the importance of religious days and holidays.
Yakın çevresindeki kültürel miras öğelerini araştırır.
He/She researches the cultural heritage items in her close
environment.
Ülkemizde yaşayan farklı kültürdeki insanların yaşam şekillerine ve alışkanlıklarına saygı duyar.
It respects the life styles and habits of people in
different cultures living in our country.
Görsel sanat çalışmasında ön ve arka planı kullanır.
Uses foreground and background in visual art work.
Kültürümüze ait basit ritimli dans adımlarını yapar.
He-She makes simple
rhythm dance steps belonging to our culture.
Our
Collaborative Work on Children's Day/Çocuk Bayramı İşbirlikli Çalışmamız
Öğrencilere kısa şiir okuma, ezberleme
çalışmaları zorlamamak kaydıyla yaptırılır.
Students are made to read and memorize short poems, provided
that they do not force them.
Öğrenciler
konuşmalarında beden dilini etkili kullanmaları için teşvik edilir.
Students are encouraged to use body language effectively in
their speech.
Belirli gün ve haftalarla ilgili müzik
etkinliklerine katılır.
Participates
in music events related to certain days and weeks.
Farklı
türlerdeki müzikleri dinleyerek müzik beğeni ve kültürünü geliştirir.
By listening to different types of music, it develops music taste
and culture.
Ulusal günlerin ve bayramların önemini anlar.
Understands the importance of national days and holidays.
eTwinning
Day Collabrative Work
Öğrenciler
yazdıklarını sınıf içinde okumaları, okul veya sınıf panosunda sergilemeleri
için teşvik edilir.
Students
are encouraged to read what they have written in class and display them on the
school or classroom board.
Boya,kes,yapıştır; el becerisini
geliştirme çalışmaları yapar.
Paint, cut, paste; does exercises to
improve hand skills.
Belirli gün ve haftalarla ilgili müzik
etkinliklerine katılır.
Participates in music events related to
certain days and weeks.
Ulusal günlerin ve bayramların önemini anlar.
Understands the importance of national days and holidays.
Görsel sanat çalışmasında ön ve arka planı kullanır.
Uses foreground and background in visual art work.
Görsel sanat çalışmasını oluştururken sanat elemanlarını
kullanır.
Uses art elements while creating visual art work.
On The Maya Culture Tour(Maya Kültür
Turunda)
Çevresinde
kullanılan çalgıları tanır.
Recognizes the instruments used around him.
Zaman ölçü birimleri arasındaki ilişkiyi açıklar.
Describes the relationship between time measurement units.
Our
Poster Work
Serbest
konulu boyama çalışması yapar.
Makes free theme painting.
Boya,kes,yapıştır; el becerisini
geliştirme çalışmaları yapar.
Paint, cut, paste; does exercises to
improve hand skills.
Görsel sanat çalışmasında ön ve arka planı kullanır.
Uses foreground and background in visual art work.
Görsel sanat çalışmasını oluştururken sanat elemanlarını
kullanır.
Uses art elements while creating visual art work.
Sanat eserlerindeki farklı kültürlere ait motifleri inceler.
Examines the motifs of different cultures in works of art.
Yorumlar
Yorum Gönder